1 December

Hej!

Igår bestod dagen av ett träningspass på kvällen och sen lite komedifilmer. Gick och la mig vid tolv eller nått, var iallafall sjukt trött.
Idag gick jag upp vid halv tio, käkade en god frukost och sen ut i vintervädret och fotade lite, så mysigt så!
Sen när jag kom hem gjorde jag mig en kopp varm choklad och gosade ner mig i soffan till Revenge.
Så inte gjort något speciellt idag direkt.
Ska käka tacos lite senare och sen står det baka lussebullar på listan.
Imorgon ska jag leta fram lite jul grejer, så man får lite julstämmning!
Sen på kvällen drar jag vidare till ku.
Men ha en bra dag!
Kram!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0