5 December

Hej! Satt nyss och tittade på min header och gud vad ful den är! Så om det är någon som är intresserad att göra en header åt mig så är det bara att höra av sig!

Men har precis tagit ett springpass och lite andra övningar, så nu ska jag snart hoppa in i duschen.

Imorgon blir det somsagt att packa till helgen och ku, skriva uppsatts också!
Inte kul med uppsatts men snart jullov så bara att kämpa på!

Eftersom jag åker bort i helgen, och dit jag kommer att åka har varken täckning eller internet...Så jag kommer nog att göra tidsinställda inlägg...Så håll koll på de!

Imorgon har vi gympa som första lektion, ska träna innebandy för om två veckor ska vi ha innebandy turnering, ska bli jättekul men kan ju inte säga att jag är så speciellt bra på de! Haha!

Men ha en bra onsdag hörni!
Kram ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0