We don't sleep when the sun goes down

Hej!
Har plugga hela tiden sen jag kom hem!
Var tvungen så kunde inte gå träningen tyvärr.
Kommer inte kunna gå på någonting i veckan, måste verkligen ta igen proven nu, sista spurten innan jullovet, haha eller vad man nu säger...
Ska svara på lite sms och så, senare blir det pyssla om sig tid, ansiktsmask och varmt bad ❤ sen väntar ett avsnitt medium!
Men först ska jag ta en kopp te och fortsätta att plugga stenhårt ett litet tag.
Men ha en bra måndag!
Kram ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0