Don't make me fall in love with you, if you're not planned to catch me

Hej! Ja nu så mår man bättre igen!
Så blir skola imorgon, så skönt med helg sen.
Nästa vecka ska jag ta igen mina prov som jag missade denna vecka så det är ju bra.

Men har bokat bord på Kina imorgon kväll med familjen så de blir ju mys!
Så uppdaterar antingen före eller efter får se...

Inte långt kvar till första december eller första advent!
Är redan nästa söndag!
Och då är det inte så långt kvar till jul längre...
Men nått som jag längtar till som ligger närmare än jul är när vi drar till Sälen den 14 december. Hinner precis vara med på lucian i skolan, är ju 8:an som har hand om lucian i år.

Nu ser resten av kvällen ut så här:
1: Tvätta håret.
2: Revenge!

Förlåt mig, för att jag tjatar om mina tv program hela tiden men är verkligen helt besatt av dessa serier!

Kram ❤

Kör på en lite mer mys stil idag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0