Vinterjackor

Hej! Som rubriker lyder så är det vinterjackor som nu ska beställas.
Har hittat två stycken jackor från bubbelroom som jag gillar!
En lite tjockare och en lite tunnare.
Så blir nog bra de!
 
Men för övrigt har hela dagen bestått av att plugga en massa och nu börjar det verkligen sätta sig.
Så blir likadant imorgon också.
 
Men har inte sett Portkod 1321 än så ska göra de nu och sen ska jag duscha och sen äta lite, tror jag?
Men här kommer bilderna på jackorna. Tycker båda ser super mysiga ut!
 
Ha en super mysig tisdag!
Kram!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0