Awesome

Hej!
Imorgon börjar ju skolan och det känns väl sådär men jaja, börjar 9 och slutar 11 så det är väl helt okej!
Sen sticker jag hem och springer lite och senare på kvällen runt 6 tiden är det pingis träning, tror My skulle dit också så får prata med henne!
Idag har jag typ mest solat och badat också, sista doppet för i år tror jag.
Sen kom några kompisar hit, så fikade och sådär.
Känns endå bra att börja åttan för har haft ett sånt himla grymt sommarlov! Förutom vädret...
Men här kommern några bilder, som är helt underbara!
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0