Don't waste your time

Hej!
Slutade skolan runt 4 tiden...
Och då drog jag och Maja ner på stan, behövde en tröja till skolfotot...
Så hittade en tröja från H&M och hittade även ett par svarta byxor, som jag har längtar efter svarta byxor, har vart för slö för att köpa ett par, haha...
Sen drog jag på fotbollsträning, var jättekul, gick ganska bra idag, tycker jag.
Imorgon har vi gympa på morgonen så måste väl packa en väska eller nått...
Sen imorgon kväll, klockan 7, drar vi till några kompisar och käkar lite...
Så skriver slänger kanske in ett inlägg efter skolan men får väl se...
På måndag ska jag klippa håret, mitt hår är ganska slitet just nu, så de blir ju bra...
Men nu ska jag fortsätta titta på Hawaii five-0!
Men ha det bra!
Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0