I knew you before

Hej!
Igår vid 3 tiden drog jag ner på stan och köpte en ny tröja, blev jätte nöjd!
Sen drog jag vidare hem till My men hon och Maja var ute och sprang så tog cykeln och mötte upp dem.
Sen stack vi hem till Maja och åt lite, och sen drog vi hem till My.
Stack hem och packade ihop lite grejer och sen vidare till Maja.
Så sov där inatt.
Men runt 8 tiden drog vi ner på Ica och handlade lite gott, mys!
Idag var jag tvungen att sticka hem ganska tidigt, men fick bli så...
Men nu ska jag ta och käka lite.
Ha de bra!
Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0