I´m searching for the right

Hej!
Har vart lite nere idag...Så har inte orkat skriva tidigare idag.
Men iallafall vaknade jag runt 10. Steg upp och åt frukost.
Sen slog jag igång en film, har typ inget att göra på dagarna så det är typ det ända jag kan göra.
Sen fixade jag mig i ordning och drog ner på stan och handlade lite godis, dricka och allt sånt där mys!
Sen åkte jag hem och drog ut med båten, men kom inte så långt, hade glömt att titta i bensin tanken...(Y)
Ja så där satt vi mitt ute på vattnet, så vi började padla med den enda paddeln vi hade, men de var motvind så kom ingenstans.
Så tills slut kom det en båt som kunde boxera oss in till land, hahaha.
Men planerna in för morgonen:
Får gäster hi någongång på förmiddagen tror jag...
Sen tror jag vi åker till Stockholm imorgon, får se hur de blir, för min lillasyster är typ sjuk.
Men blir troligen så att vi åker dit, och då åker vi runt 2 tiden imorgon.
Men här kommer det lite bilder, men ha det bra!
Kram!+


Kommentarer
Ella<3

Snygga tröjor :D hur har du gjort hörlurarna??
Krmamar!!!!!!!!!!!<333333333333

2012-11-21 @ 09:41:13
Ella

Snygga tröjor :D hur har du gjort hörlurarna??
Kramar!!!!!!!!!!!<333333333333

2012-11-21 @ 09:42:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0