One More Night

Hej!
Vet att jag inte skrev igår men orkade inte. Men gjorde inget igår typ, så vad hade jag att skriva om då?
Men idag så kom några gäster hit och dem sover här inatt. Så just nu håller vi på och planerar till kräftskivan som är på lördag. Och på fredag börjar kräft säsongen, så då lägger vi ut lite kräft burar.
Men på söndag drar man ju till kupolen och shoppar lite men åker till Stockholm nästa vecka så shoppar mer där, drar dit på fredagen tror jag. Jag och syrran tar tåget ner på fredag till gudmor, och sen på lördag kommer mamma och pappa ner.
Men ha det bra hörni!
Kram!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0