Some lies

Hej!
Humöret är verkligen på topp, men resten hänger inte riktigt med...
Aa, har iallafall vart i skolan idag och det var ju som vanligt...
Mamma hämtade mig efter skolan och så drog vi mot klockarvallen, där vi skulle ha match, kunde tyvärr inte va med, pga min lugninflammation som fortfarande verkar hålla i sig...
Hade verkligen längtat efter att få spela match men nej...
Imorgon ska vi göra någonting i verket med klassen men inte en aning om vad men de får jag se då.
Ska ha skolfoto nästa måndag så måste ner på stan här någon dag och handla en tröja eller nått , tror jag får ta de på torsdagen?
Men nästa vecka så åker jag ju till Stockholm, längtar verkligen!
Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik!
Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0