Te Amo

Hej!
Känner mig inte så glad just nu, känner mig mest ledsen, känner mig så himla ensam...Hade verkligen känts bra om jag hade fått komma bort ett litet tag...
Men så kommer ju påminnelsen om att skolan börjar på måndag, det gör det inte ett dugg bättre...
Blev lite besviken idag också, för åker inte till Stockholm idag, men som tur åket jag dit om två veckor och då kan jag stanna längre än vad som hade vart planerat :)
Så det blir den 1 September, så åker på Fredagen och kommer hem på Söndagen.
Har inte planerat båget särskilt idag, men har ju gäster här, så får väl se vad jag hittar på, tänkte lyssna på lite musik, hjälper ju alltid när man är lite ledsen...
Ha de bra!
Kram!


Dagens outfit



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0