As long as you love me

Hej! Vaknade vid 9 imorse, har blivit jätte förkyld, och fått feber igen... Inte kul! Men vi får se om jag åker på lägret i Pellbo på söndag, känns inte som om det blir av just nu. Jätte tråkigt för har verkligen sett fram emot det jätte mycket! Men som sagt får ju se hur det blir. Vi packade ihop våra saker imorse så åkte ju tidigare än planerat. Så kommer hem runt 9, halv 10 ikväll. Om vi hade åkt runt 8 på kvällen som var planerat, hade vi nog vart framme vid 3 på natten, så är ju skönt att man inte kommer hem så sent! Åt lunch för ungefär en timme, sen stack vi vidare till macken och köpte godis till bilresan. Så nu sitter man med musik i öronen och myser med godis. Men vi hörs sen hörni! Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0