I want you to leave

Hej! Har nyss tittar klart på Hawaii five-0. Men innan de tittade jag och My på en skräckfilm, riktigt bra faktiskt! Men idag fick jag hem två tröjor, riktigt nöjd! Imorgon packar vi ihop och åker hem till Avesta. Längtar hem, har ju inte vart hemma på ett tag nu, men stannar ju bara där en dag. Sen åker man vidare igen... Men när vi packat ihop drar vi ner på stranden och solar och badar, senare på kvällen äter vi middag med Fannys familj och sen drar vi hem. Åker i 7 timmar och sen är man äntligen hemma. Men sover nog för det mesta på vägen hem, är säkert helt slut. Men aja hörs imorgon! Ha det bra! Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0