It feels like you been gone forever

Hej! Har tittat lite på allsång på Skansen, men kom ungefär hem för en timme sen från restaurangen. Vi stack och åt middag där. Blir att gå upp tidigt imorgon, kommer ju gäster. Dem skulle komma på förmiddagen, och vi ska ju in till stan innan också, och handla till grillkvällen. Så måste ju gå upp i tid. Men nu ska jag och My sätt igång en film! Ha det bra hörni! Kram!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3837417/images/2012/pic_500fc44ee087c307b100017e.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0