It was so obvious

Hej! Vet att det vart världens sämsta blogg uppdatering, men som sagt har inte haft tid, men nu tror jag det ska bli bättre. Sports Camp har vart super bra! Hittade många nya härliga människor! Blev förkyld i slutet av veckan, så det var lite tråkigt! Men vill jätte gärna åka tillbaka nästa år! Åkte vidare till Öland igår. Jätte fint väder är de här, så blir nog att gå till stranden senare idag. Ska hoppa in i duschen och sedan göra mig i ordning för stranden! Hoppas ni har det bra! Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0