Nothing is Forget.

Hej Förlåt att jag inte skrivit men åkte iväg tidigt till stan idag och handlade lite saker tills Sports Camp och Öland. Fick även med mig en byxdress hem. Tyvärr har jag ingen bild för har packat ned den i väskan, men nu håller jag på och packar för fullt, gjorde ju inte de igår, var så mycket annat jag skulle göra i går. Åkte till pickaboo och köpte godis till bilresan i morgon, jag åker klockan 8 på morgonen, så är väl där klockan 12, tar ungefär 4 timmar. Vet inte hur mycket jag kommer kunna blogga när jag är på Sports Camp? Men får väl se! Kram



Kommentarer
Sandra

Hej, mysig design på din blogg!

Jag har tänkt att börja vlogga regelbundet på min blogg och jag skulle verkligen uppskatta om du klickar dig in på min blogg och ge mig lite förslag på olika ämnen att göra vloggar om :)
Snart kommer också en tävling med riktigt tjusiga priser!

http://sandralouiseisabelle.blogg.se

2012-07-14 @ 22:02:10
URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0