On My Way

                                                                                  Hej
Förlåt att jag inte bloggat något idag men blogg.se appen funkar inte för mig, så har inte kunnat blogga.
Ja i morse drog jag iväg till några kompisar och stannade där i några timmar.
Senare drog jag iväg till grillkvällen, har haft super trevligt, så bloggar nu här i från.
Imorgon blir det att packa en hel del, packa för två veckor!
Först Sports Camp och sen Öland.
Sen sticker jag väl ut och springer igen.
Nu ska jag sticka tillbaka till mina kompisar och checka film med godis!
Hoppas ni mår bra, hörs senare!
Förlåt för samma bild men hade ingen annan..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0