Please don't leave me

Hej! Just nu sitter jag och My och solar, så himla bra väder! Har kollat på film och myst också! Tidigare idag var vi in till stan och tittade lite och så, köpte nyaste vecko revyn så myser till den i solen och musik såklart! Stranden imorgon, blev inget idag heller för var inte så bra väder imorse. Men blir helt klart stranden imorgon! Som jag skrev så drar vi på fredag natt hem till Avesta. Är hemma en dag med min familj och myser, och sen på söndag drar jag och My iväg på läger i Pellbo...Så blir jättekul! Sen kommer vi väl hem nästa helg nån dag. Och sen tror jag att det bara är en vecka kvar till skolan börjar igen, tror jag,men inte helt säker. Ska bli kul och träffa kompisarna och så,men inte läxor, prov osv. Ha det bra hörni! Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0