Stay

Hej Just nu sitter jag och äter frukost, ja det blev sen frukost idag. Jag har inga planer för dagen, men sticker väl ut på ett spring pass lite senare idag. Vädret är fortfarande lika tråkigt som igår, så finns typ ingenting att göra ute, så blir väll att titta på massa filmer för att fördriva tiden lite. I helgen sticker jag på Sports Camp i en vecka, efter Sports Camp följer jag med My till Öland. Och sen kommer jag hem,och senare drar man i väg på läger i Pellbo. Så dem tre nästa veckorna som kommer är ju verkligen fullspäckade. Kram Linnea



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0