Summer Paradise

Hej
Har precis städat klart rummet och tänkte nu att jag skulle ut och springa.
Senare tänkte jag fortsätta titta på Vampire Diares. Har sett alla avsnitt redan men det är ju så sjukt bra så jag ser alla avsnitt igen.
Har ett Vampire Diares Marathon, passar perfekt i det här vädret.
Tycker det är väldigt synd att det är så dåligt väder i sommar, man vill ju liksom kunna sola och bli brun och så, men nej tydligen inte...
Som tur har jag en resa att se fram emot i höst.
Jag åker då till USA, blir där i tre veckor, så det ska bli skönt, det är liksom en tröst när det är så dåligt väder här hemma.
Hörs senare.
Kram Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0