I know you never cared

Hej!
Har vart dålig bloggning hela helgen, men jag vet de.
I fredags efter skolan drog jag till stan och köpte present till Maja och så.
Sen åkte jag till My, gav henne lite grejer och så, sen hämtade vi upp Fanny och drog till Maja.
Sen kom Amanda och sen drog vi till stan käkade pizza och hämtade ut biljetterna till twillight!
Sjukt bra var den asså!
Sen hem till Maja igen, käkade popcorn, chips och allt sånt där gott och bara pratade, så mysigt så.
Slutade med att nästan alla deckade ihop i sängen.
Så somnade vid 4 på morgonen och senare denna dag skulle jag iväg vid 11 så jag var ju lite lagomt trött.
Kom hem vid 3 tiden så blev en myskväll med familjen med film och mys!
Idag vaknade jag runt 11.
Gick upp käkade en god frukost och sen tog jag en lång härlig dusch.
Sen blåste jag håret, och sen skulle jag platta håret, men hade jag plattången hemma då? Nej de hade jag inte...För den var ju hemma hos Maja, så fick panik och började locka håret och ja det såg väl hyfsat bra ut!
Men sen vid fem tiden drog jag vidare in mot skogsbo, ku började liksom om 45 minuter så drog hem till My som blev väldigt överraskad när jag kom.
Sen drog vi till ku i panik för att vi trodde vi skulle komma försent, men de gjorde vi inte.
Så vi fikade där och spelade spel, så de var ju kul!
Sen drog jag hem vid halv 9.
Kom hem tog en kopp te och nu sitter jag och myser till Beck!
Favorit filmerna asså! ❤
Men jag hör väl av mig imorgon tror jag...
Kram ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0