I Will never go back to that place again

Hej, är på flygplatsen nu, väntar på att gaten ska öppna.
Satt nyss och kikade på Frida Lundgrens blogg, blir så himla inspirerad av att blogga när jag ser hennes inlägg osv, tycker att hon har en sjukt bra blogg! Tycker att ni borde kika in den, den heter lundgrenfridaa.blogg.se
Men nu börjar iallafall hemresan till Sverige att ta fart.
Helgen spenderas iallafall i New York.
Och imorgon får vi se vad vi hittar på, men på lördag går planet till Sverige, men flyger på natten och kommer hem på morgonen i svensk tid.
Innan vi kom hit till flygplatsen så åkte vi till ett shopping centrum, hittade en fin vit vinterväst som kommer att vara väldigt bra att ha i New York, och i Sverige såklart.
Saknar mina vänner där hemma och hoppas att dem mår bra.
Saknar verkligen inte skolan eller nått av de häller, men man måste ju tyvärr tillbaka...
Men nu ska jag va lite social med de andra.
Ha en sjukt skön torsdag!
Kram! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0