It started with a hi and ended up with a goodbye

Hej! Sitter och är lite smått arg men har absolut ingen aning varför.
Men idag va iallafall första dagen i skolan. (lät töntigt och skriva så men aja)
Började men en "skitbra" morgon, taxin var inte beställd eller något så fick ju stressa iväg till skolan och så.
Men hann iallafall i tid.
Mötte upp alla där och så, super kul att träffa dem!
Sen hade vi bild och det gick bra och så.
Sen skulle resten av klassen spela upp teater och det var väldigt kul att se, förutom att jag typ gjorde så att ridon började glappa eller något, duktigt!
Men sen var det lunch och sen var det fysik och vi pratar om något magnet grejs som jag inte fattar varför vi ska lära oss men aa.
Sen fortsatte dagen med musik och jag tycker verkligen att jag är skitdålig på de, jag träffar ju inte ens tangenterna, haha.
Sen åkte jag hem och sen vidare till våra grannar och fikade lite där och så.
Sen gick jag hem och slog på en film och gjorde i ordning lite varm choklad och mackor och myste framför filmen.
Sovmorgon imorgon som är väldigt skönt.
Har nyss tittat på Medium, är verkligen så himla bra!
Men nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig, är verkligen jätte trött och hoppas att jag inte är det imorgon.
Men ha en mysig måndag!
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0