When everything is perfect

Hej!
Sitter och solar lite vid poolen, är verkligen sjukt skönt ute!
Jag är verkligen ledsen för dålig uppdatering men har haft fullt upp.
Igår åkte vi till Orlando och gick på Disney World, haha trodde de skulle jätte tråkigt men jag måste säga att det är den allra bästa jag varit på.
Så himla kul!
Så det rekommenderar jag verkligen.
Var där hela dagen, från att dem öppnade till dem stängde.
Sen var det bara att sitta i bil i två timmar, men blev ungefär tre timmar i bilen för när vi åkte ut på motorvägen så hade de hänt en trafikolycka och det blev bilkö.
När vi åkte förbi trafik platsen så låg de kroppsdelar över hela vägen, var verkligen jätte äckligt och tragiskt.
Idag har dagen bestått med att vi tog bilen till en jättefin badstrand och badade och solade där.

Blir en mysig grill kväll här idag i solen också, så mysigt så!
På måndag åker vi och till ett shopping center, där jag ska handla lite grejer.
Ska även hitta lite grejer till mina kompisar där hemma och som jag hoppas mår bra.
Men nu ska jag ta och ta ett dopp i poolen.
Går tyvärr inte att ladda upp bilder nu men lovar att göra ett inlägg med bara bilder här ifrån sen.

Hoppas ni alla mår bra och ha en fortsatt bra fredag!
Kram! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0