And don't ask me where i'm going to be tonight, ask me if i'm gonna be alright

Hej!
Har var duktig och sprungit på springbandet, körde hårt idag så är helt slutkörd!
Men nu blir de en lång varm dusch.
Men imorgon börjar vi med gympa och då har vi redskap, sen här vi ett sånt där långt skönt hål efter gympan, så ingen stress!
Men imorgon blir de myskväll med film och massa gott och så tror jag?
Lördag blir det ett spring pass igen, lovade ju mig själv att motionera mera och tycker att de funkar väldigt bra, och mår verkligen bra av att springa, hinner rensa tankarna osv.
Men vi hörs senare!
Kram! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0