But it's time to face the truth, I'll never be with you

Hej!
Mår hur bra som helst!
Men har nu vart i New York i nästan tre dagar och jag älskar de!
Hur mysigt som helst! Skulle lätt kunna bo här!
Men har iallafall shoppat lite grejer.
Hörlurar, smycken, bumper och en helt ny Victoria Secret parfym, luktar himmelskt!
Så nu sitter man och fikar lite gott och så!
Men imorgon drar vi till flygplatsen och flyger vidare till Florida.
Så får man sola och bada!

Men saknar verkligen mina kompisar där hemma!
Hoppas ni mår bra, hörde förresten att första snön hade kommit?
Men ha de bra!
Kram!



Kommentarer
Felicia IS

Njut allt du kan underbara tjej. Jag saknar dig något så kopiöst. Det ligger lite vita prickar som inte kallas snö utan kvarliggande hagel....typ... ;) Så lite är det. Vi ses om 2 veckor då? Älskar dig!

2012-10-27 @ 23:09:47
URL: http://ridingsolo.devote.se
Ella

söt bild!hoppas du har det bra!<3kramar

2012-11-21 @ 09:47:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0