Crying out your name

Hej!
Sitter och pluggar på so, som inte är så speciellt kul...
Men om en stund tar jag mig ut till springbandet och springer lite, tänkte jag.
Sen blir det att duscha och käka lite och sen Revenge ❤
Älskar också Loreens nya låt! Så sitter och nördar den hela tiden.
Men imorgon vet jag inte om det händer något speciellt men på söndag då blir det arosfortet med fotbollen.
Börjar förresten närma sig resan och höstlovet!
Höstlovet är om ca 2 veckor bara!
Men nu ska jag fortsätta plugga, hörs sen!
Kram! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0