I can't remember what did go wrong

Hej!
Äntligen helg!
Fast vi haft studie dag den här veckan, känns det som om veckan har gått segt men de kanske bara känns så?
Men kom nyss hem från några grannar som man vart på middag hos, super mysigt och så!
Men nu gottar jag mig med lindor-choklad, så himla gott, godaste chokladen! ❤
Har nyss tittat på film också, mys!
Ska krypa ner i onepiecen tänkte jag också, fryser så mycket.
Vill inte bli sjuk så blir att ta på sig mys strumpor och allt också.
Imorgon blir det en härlig sovmorgon, jag brukar vara så himla trött på morgnarna när jag ska till skolan, så brukar typ snoza hela tiden.
Så tänkte att man borde någongång ställa alarmet, den tiden man brukar gå upp på vardagarna, och när klockan ringer så vet man att man inte behöver gå upp liksom, bara somna om igen och så, gud vilken härlig känsla de skulle vara!
Blir själv imorgon så blir nog filmaraton, måste städa rummet också...
Men aja får se hur det blir!
Men ha en super mysig fredag!
Kram! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0