I realize that we were never that perfect that we think we were

Hej!
Haft en super mysig lördag, haft myskväll med familjen osv.
Drog in till stan vid 5 tiden, hyrde film och köpte lite godis och så.
Kom hem och sprang lite på springbandet.
Så nyss tittat klart på film med familjen och nu återstår ett filmaraton med min sovandes lilla syster så ja det blir ju att kolla själv...
Men ställer klockan imorgon, måste gå upp tidigt imorgon.
Så åker till klockarvallen sen och sedan vidare till Arosfortet, har ingen aning vilka kläder man ska ha på sig men...
Men vi hörs imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0