I wanna go where ever you will go

Hej!
Steg upp vid 9 tiden idag.
Käkade frukost och sen ett springpass på bandet.
Sen en dusch och sen blåste jag håret och plattade de osv.
Sen packade jag klart och så, så nu känns de som att man verkligen ska någonstans.
Men sen drog jag hem till My och sen drog vi vidare till ku och så.
Fikade och spelade spel som vanligt!
Så de var kul.
Men sen gick jag och My hem till henne vid 8 eller nåt, vi orkade inte stanna längre.
Men senare åkte jag hem.
Så nu sitter jag och tittar på Beck och myser med lite godis så här på söndags kvällen, så mysigt så.

Men ha en mysig söndag!
Kram! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0