I'm happy

Hej!
Hade ju prov tidigare udag och de gick bra tycker jag.
Men kom iallafall hem vid halv 5 tiden tror ja?
Firade kanelbullensdag, såklart med en kanelbulle, gott!
Sen lyssnade jag på musik och pluggade lite på tyskan.
Sen begav jag mig ut på springbandet och sprang en halv mil och gjorde lite mag och ben övningar också, så känns väldigt skönt nu. Väldigt nöjd också.
Men snart blir det Revenge, åhh som jag längtat! Verkligen en av mina bästa serier!
Imorgon är det ute gympa på morgonen som står på schemat, sen har vi långt hål så behöver verkligen inte stressa!
När jag kommer hem imorgon blir de ut att fota lite fina höstbilder och så.
Lördag blir det iallafall en Springtur på bandet igen, hade jag tänkt.
Har bestämt mig för att motionera mera och börja gymma och sånt.
Nu när man har springband och så, så ska de nog bli bra.
Söndag drar jag till ku-möte med Maja och My.
Så detta blir verkligen en mys helg!
Men vi hörs imorgon!
Kram! ❤




Kommentarer
Sandra

Hej! Trevlig blogg du har! :)

Just nu så har jag en giveaway på min blogg! Där kan du vinna iphone4-skal! :)
http://sandralouiseisabelle.blogg.se/2012/october/giveaway.html#comment

2012-10-05 @ 11:24:50
URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0