Pluggdags

Hej!
Sitter och pluggar till kemi provet och matte provet.
Inte speciellt kul...
Men idag var de tema dag i skolan, vi pratade om våld och sånt.
Så har inte haft någon riktig lektion idag så de var ändå ganska skönt.
Bara 3 veckor kvar till USA nu!
Ska bli så skönt att komma bort ett tag nu.
Igår var jag på pingis träning, slutade med att vi gymmade, var riktigt längesen men kul tycker jag.
Inget är planerat för helgen så de är väldigt skönt de med.
Men nu ska jag fortsätta med pluggningen!
Men ha en bra tisdag.
Kram!❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0