She ain´t perfect, but she´s worth it

 
Hej!
Skulle bloggat tidigare, hade skrivit jätte mycket men så hände något på moblien så de försvann...
Men inlägget som publicerades tidigare idag var sen i söndags. Och av någon konstig anledning publicerades de inlägget istället för de andra jag skrev idag, men aja.
 
Men jag är ledsen att det vart dålig uppdatering osv.
 
Måndag: Jag gick upp runt 7 tiden och plattade håret och käkade osv. Sen var de ju skola igen också...
Men hade två lektioner och sen efter maten skulle vi på ett studiebesök på stora enso.
Fikade där och så.
Sen efter enso slutade vi, så åkte hem packade lite tränings kläder och begav mig till My, pluggade där ett tag osv.
Och sen vidare på träning, tycker att det gick väldigt bra! 
Sen åkte jag hem duschade och så, sen kröp jag ner i sängen och kollade på Medium, bästa!
 
Idag: Idag hade vi sovmorgon så det var ju skönt. Men åkte till skolan runt 10 tiden. Kommer in i skolan som kryllar av folk man inte känner, visar sig vara tyskar.
Så hade lektion med dem så spelade lite spel med dem osv.
Sen var dem med på tyskan också, och då var de ju genast svårare att förstå vad dem menade.
Så försökte prata med dem iallafall.
 
Och efter tyskan tog jag, Maja, My och Fanny bussen in till stan och käkade lite och så. 
Sen gick vi vidare till ishallen där åvestadal skulle möta dommarhagen i hockey.
Så satt där i 1 timme och kollade på matchen och frös!
Men slutade iallafall med vinst för åvestadal, 9-1.
Sen hämtade mamma mig och så åkte vi vidare till Therese och fikade och så.
Träffade Alexandra där också, kul att träffa henne var ju jätte längesen.
Sen åkte vi vidare och handlade lite och sedan hem.
Drog på mig tränings kläderna och sprang på springbandet, och gjorde lite magövningar också.
Sen duschade jag och nu sitter jag och tittar på film med en kopp varm te i handen så det är ju mys!
Men imorgon har vi studiedag, så det är ju skönt med sovmorgon och allt.
Blir att plugga so och matte då också, får se om jag hinner städa rummet också?
Men ha en fortsatt bra tisdag!
Kram! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0