Unbroken

Hej!
Idag mår jag mycket, mycket bättre än igår så de är ju bra!
Men iallafall så kom jag hem från skolan för ungefär 40 minuter sen.
Har käkat lite osv.
Nu blir det lite pluggande på tyskan och engelskan.
Och sen tar jag och springer lite på bandet.
Sen duschar jag och sen blir det bästa Revenge! ❤
Har börjat fått läxor nu och fått tillbaka ledighets lappen och jag får verkligen ledigt.
Så idag måste jag även packa lite också.
Men imorgon är det fredag, som tur är!
Längtar så hemskt mycket till helgerna nu förtiden, men blir mys helg och så!
Drar på ku-mötet på söndag också!
Men första lektionen imorgon är gympa då med, har sånt där långt härligt hål efter så en bra fredag alltså!
Men ni får ha en mysig torsdag!
Kram! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0