You could go the distance, you could run a mile, you could go straight trough hell with a smile

Hej!
Sitter nu i just nu och tittar på folk som spelar pingis och ja jag ska egentligen vara med men mår inte så bra osv.
Tror att jag håller på att bli förkyld igen, jag hoppas verkligen inte att det är så.
Så drar här ifrån vid halv 9 tiden.

Idag i skolan hände de inte så mycket, hade profil, ska göra en jätte svår dans, men det kommer verkligen att bli asbra!

Har iallafall börjat packa lite smått, inte långt kvar nu, går på måndagen nästa vecka bara och sen åker jag vidare till Arlanda!
Men jag kommer kunna uppdatera i USA för har internet där, så de blir bra de!

Men nu får ni ha en bättre onsdag än vad jag har!
Kram! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0