Heartbeats

Hej!
Sitter just nu i min säng och myser, och pluggar glosor, har tyska och engelska glosor imorgon.
Väldigt skönt med fredag imorgon!
Första timmen gympa sen ett långt hål efter, så slipper stressa efter gympan, hatar verkligen när man måste stressa!
Helgen ser ut att bli väldigt lugn, match på lördag och ku-möte söndag, höll på att glömma, drar iväg imorgon till några kompisar på kvällen någon gång och så blir de filmkväll!
Så ser fram emot de!
Men vi hörs imorgon tror jag?
Kram! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0