I´m coming home

Hej
Jag vet att jag är sämst på att uppdatera men blir så, med läxor och allt.
Men iallafall så igår var man på filmkväll osv, jättemysigt! Träffade massor med härligt folk!
Träffade Maja igår också, och några till! 
Men kom hem runt halv ett inatt, gick och la mig direkt eftersom jag skulle upp tidigt imorse.
 Så gick upp halv åtta och sedan vidare mot avestavallen och så var det match mot Avesta Aik.
Kände mig inte så taggad eftersom det regnade ute...
Men tyckte endå att et gick hyffsat bra!
Men det blev 2-0 till dem, men ingen ide att gå och deppa över de.
Så åkte hem fort och hoppade ner i ett varmt skönt bad!
Så himla skönt, ville inte dra på mig någon förkylning eller så igen.
Men resten av  kvällen tillbringas med familjen, med film och godis och lite annat gott!
Senare så tänkte jag titta på en skräck film jag har laddat hem på tv:n också! 
Men imorgon blir det lätt en sovmorgon och sen får vi se, men ska träffa My så får höra med henne imorgon,
och senare på kvällen så drar vi iväg på ku-mötet och så. 
Me ja det var typ de! Ha en fortsatt bra lördag!
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0