I'm a boomerang, dosen't matter how you trow me

Hej!
Sitter och myser till Beck, 'levande begravd', älskar verkligen Beck filmerna!
Men iallafall så drog jag till My runt halv 4, och drog sedan vidare till ku-mötet.
Blev kvar där typ till 8, och sen var det bara att cykla hem i regnet och mörkret, kom hem och tog en stor kopp te eftersom jag frös ganska mycket när jag kom hem.
Men nu är det iallafall schemat klart tills på fredag & lördag, ska vara i källarn båda dagarna, de är invigning där då.
Så det blir väl typ så jag kommer spendera min helg, men kul att träffa lite människor då iallafall.
Imorgon bär det av mot skolan igen, kan ju inte precis säga att jag längtar, för då får man ju läxor och allt igen.
Längtar verkligen jätte mycket nu till USA! Inte långt kvar nu, typ fyra veckor, så nu ska man bara höra med sina lärare vad man ska ha i läxa och allt.
På torsdag blir de borta match mot Tunabro, så åker direkt efter skolan.
Hade tänkt att jag tar bussen ner till stan imorgon efter skolan, kika på lite kläder och så tänkte jag.
Men ha de bra!
Kram! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0