In the crowd

Hej!
Dålig uppdatering jag vet, ledsen för de.
Men i torsdag va jag ju och åkte GoKart och de var ju super kul, men har ont i ryggen och händerna, men de var de ju helt värt!
Igår efter skolan vid 6 tiden, drog till några kompisar på myskväll, god mat och film mys!
Så blev där till tolv, drog hem sen för fick så himla ont i halsen.
När jag kom hem slog jag mig ner i sängen och somnade direkt.
Vaknade i morse och är super förkyld, ont i halsen och allt :(
Mår verkligen skit! Känns som jag har ont överallt, men nu ska jag sluta gnälla om de!
Så hoppas jag mår bättre imorgon så att jag kan vara med på matchen!
Vill ju verkligen vara med!
Så snart ska jag titta på några nya filmer som jag har fått, så ska försöka bli frisk också!
Men först ska jag lyssna på de bästa albumet!

Hoppas ni har en bättre lördag en vad jag har!

Kram! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0