It's funny how sometimes, the person you'd take a bullet for, is the one behind the trigger...

Hej!
Ska snart hoppa in i duschen och sen kika lite på tv, men är jätte trött så får se hur det blir med de.
Var iallafall på fotbolls träningen, jättekul som vanligt.
Men efter stannade jag och Hanna och pratade i en timme ungefär, sen ringer föreldrarna och är jätte oroliga och undrar vart man är någonstans...
Cyklade hem snabbt för att inte dem skulle få hjärtinfarkt eller nått.
Så nu är jag hemma och de är ju bra, Verkligen riktigt höst väder ute!
Man håller ju på att frysa ihjäl...
Men ha de bra hörni!
Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0