Just breath

Hej!
Somsagt dålig bloggning var det ju...
Men har verkligen inte orkat, men blir nog hemma imorgon också, så får väl se hur bloggningen blir då.
Men jag har ju inget speciellt att berätta om eftersom jag var sjuk och allt.
Har inte kunnat vara med på någon av fotbolls matcherna som har vart här dem senaste dagarna, även om jag hemskt gärna ville vara med på dem.
Vill så gärna bli frisk nu, så himla trögt att bara sitta hemma och må som man gör.
Går mot bättrings vägen tror jag, men ja de kan ju vända vad vet jag?
Men ha de bra!
Kram!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0