Mys!

Hej!
Sitter bara och myser med godis och film! Så himla mysigt!
Stack iallafall till Willys och köpte godis och lite annat gott!
Men sen drog jag hem och slog igång en film, så kollar på den nu.
Men inga speciella planer för imorgon, får väl se vad som händer.
Men på söndag ska jag och Fanny hitta på något, tror vi skulle gå på bio, och titta på Adams match, så det blir super bra.
Men ha en fortsatt bra fredag!
Kram!

Ful bild men nu ser man iallafall hur mitt hår blev efter jag klippte de.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3837417/images/2012/pic_504a4de0ddf2b37b8e0013ff.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0