On my way to school

Hej!
Förlåt för att jag vart så dålig på att blogga, men har verkligen inte haft tid.
Men är iallafall på väg till skolan nu, har haft sovmorgon.
Vi börjar med engelska som första lektion, usch! Så himla tråkigt!
Men aja, slutar vid halv 4 idag och då kommer mamma och hämtar mig och My från skolan och så skjutsar hon oss till klockarvallen för match mot Ludvika.
Så hoppas att de går bra!
Men efter matchen drar man hem och pluggar osv, också jätte tråkigt men har ju jätte många prov den här veckan 😓
Men hoppas ni har en bra tisdag!
Kram!❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0