Rescue me

Hej!
Vaknade runt halv 8 ungefär.
Gick upp och fixade mig osv.
Har väl inte gjort något speciellt i skolan?
Men efter skolan drog jag, Maja och My ner på stan och så.
Kikade på lite kläder osv, kom på att jag hade inga pengar men dem kommer imorgon så sticker ner på stan på onsdag och köper lite kläder.
Sen gick jag och My och åt på thai, de var ganska lägesen jag gjorde de, så det var ju gott.
Men imorgon är det sovmorgon så behöver inte gå upp så himla tidigt.
På fredag sover jag hos My eftersom det är i källarn nästan hela helgen.
Imorgon är det fotbolls träning så sticker iväg på den efter skolan. 
Men vi hörs väl imorgon.
Kram! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0