Still the same

Hej!
Vet att jag inte bloggat på ett tag nu men är så.
I onsdags så drog jag med Maja hem och så fixade vi oss till tjejkvällen.
Drog dit vid 7 kanske?
Fick med mig tre tröjor hem och en bh, så blev nöjd.
Torsdag var jag hemma och pluggade på kemi prov och matte provet.
Och idag har jag vart i skolan fram till halv 3, hade ingen syslöjd så slutade tidigare.
Drog hem och packade grejer och sen drog jag till My, så sover här inatt!
Vi drog vidare till ku-grejen men var typ inget så vi stack iväg och köpte pizza istället så de var ju gott!
Sen vidare och köpte lite godis på tempo och sen film maraton! Så sitter och myser till film nu!
Men ha de bra!
Kram!❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0