Unforgiven

Hej!
Har precis titt på en riktigt bra film!
Så har haft mys med familjen.
Vid halv 5 tiden drog vi in till stan och köpte thaimat och godis och massor med mys! Och såklart köpte vi halstabletter, så sitter och drogar dem hela tiden, och jag har inte blivit ett dugg bättre sen sist jag skrev, som de ser ut nu så blir de ingen match imorgon, men beror helt på hur jag mår imorgon såklart! Så ännu är det inte bestämt.
Men imorgon blir jag själv på förmiddagen, ganska skönt, bara film, och halstabletter.
Men har bestämt att åka ner på stan någon dag här snart, när jag mår bättre och så, köpa lite nya kläder och så tänkte jag. Känns som om jag behöver lite nya höstkläder, är så trött på alla mina gamla kläder men ja, så får de bli.
Men nu ska jag mysa med ännu en film, ska krypa ner i onepiecen också, mysigt nu när det är höst och allt!
Ha de bra hörni!
Kram! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thatsmyfeelings.blogg.se

Hej,mitt namn är Linnea Engström. Jag är 14 år gammal. På fritiden hänger jag för det mesta med kompisar. Men spelar även fotboll på fritiden.

RSS 2.0